Alig több mint nyolc hónappal azután, hogy a BORIGO Magazin néhány napra Szekszárdra költözött (erről a 2012. áprilisi számunkban bővebben lehet olvasni), és erre a "túrára" meginvitálta a Concours Mondial de Bruxelles (röviden CMB) kelet-európai referensét, Thomas Brandl urat, máris kiderült, hogy ezzel bizony mindenki jól járt!
A Szekszárdi Borászok Céhe ugyanis megállapodást kötött a xenos-comm német kommunikációs ügynökséggel (melynek tulajdonosa Thomas Brandl), hogy segítse a német piacon a szekszárdi borok ismertségének növelését. (Az már a tavaszi borozások során kiderült, hogy a szekszárdi boroknak egy jól "eladható" történetük van a német piacon, lévén főként a hajdani német telepesek leszármazottai készítik ma is a borokat.) Első lépésként 12 borászat mutatkozott be egy gálavacsora keretében Szekszárd német testvérvárosában, Bietigheim-Bissingenben, Stuttgarttól 25 kilométerre északra. (Konkrétan a Bodri Pincészet, Dúzsi Tamás Pincészete, Eszterbauer Borászat, Fekete Borpince, Heimann Családi Birtok, Hetényi Pincészet, Mészáros Borház, Schieber Pincészet, Szeleshát Szőlőbirtok, Szent Gaál Pincészet, Takler Pince, Vida Családi Borbirtok.)